Informacje  

Płaciłeś Kartą w Kauflandzie ? Sprawdź Stan Swojego Konta !

W ostatnich dniach klienci sieci sklepów Kaufland, płacący za zakupy przy pomocy kart płatniczych, mogli zostać obciążeni za transakcje, których tak naprawdę nie dokonali.

Do sieci zgłaszają się już osoby poszkodowane, które po sprawdzeniu swojego konta dopatrzyły się na nim brak 100 zł, a nawet 400 zł, po tym jak dokonały płatności kartą za swoje zakupy.

Sytuację stara się tłumaczyć przedstawiciel biura prasowego sieci Kaufland – Michał Ostrowidzki: „Z uwagi na błąd techniczny, który wystąpił u naszego agenta rozliczeniowego, część transakcji kartowych została błędnie rozliczona lub przypisana do innego sklepu, niż transakcja rzeczywiście miała miejsce. Błąd został zidentyfikowany i stosowne informacje zostały wysłane do banków wydawców kart, aby skorygować błędne operacje, co powinno nastąpić w ciągu trzech dni. Zapewniamy równocześnie, że dane kart są przetwarzane w bezpieczny sposób przy zachowaniu odpowiednich standardów”

Jak mawiają najstarsi z nas: “OSTROŻNOŚCI NIGDY ZA WIELE“, zatem zachęcamy do sprawdzenia swoich ostatnich transakcji na koncie bankowym.

Michał

Michał SYNOWIEC

Powiązane wiadomości

Napisz komentarz

Lub
error: Treść jest chroniona !!