Trwa Roślinne Wyzwanie dla Zdrowia!

Trwa Roślinne Wyzwanie dla Zdrowia! możecie do niego dołączyć lub rekomendować je swoim znajomym przez CAŁY MAJ

ZAPISY: https://roslinnewyzwanie.pl/dlazdrowia

Przed nami 31 dni, podczas których wspólnie – w teorii i praktyce – zapoznamy Ciebie i/lub Twoich znajomych z podstawami diety roślinnej.

ROŚLINNE WYZWANIE TO:

 31-dniowy newsletter (możesz dołączyć w dowolnym momencie maja i rozpocząć od Dnia 1.);
webinary i live’y z lekarzami, dietetykami i innymi profesjonalistami ochrony zdrowia, którzy opowiedzą o korzyściach diety roślinnej w prewencji i leczeniu jednostek chorobowych takich jak: cukrzyca, choroba niedokrwienna serca, nadciśnienie tętnicze, otyłość i wiele innych;
spotkania z praktykami, którzy pokażą Ci jak smacznie i zdrowo jeść roślinnie(j);
grupa na Facebooku, gdzie zawsze znajdziesz mnóstwo inspiracji oraz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania dotyczące diety roślinnej.

WEBINARY:

10.05, 19:00: Dieta roślinna na receptę – dlaczego i jak? (dr Daniel Śliż, lek. Alicja Baska, mgr Iwona Kibil): https://bit.ly/3xPrwoV
17.05, 20:00: Mniej mięsa – jak jeść bardziej roślinnie? (Sylwia Majcher): https://bit.ly/3xNXOAN
24.05, 19:00: Największe hajlajty i ściemy diety roślinnej (Arek Matras – Dietetyka #NieNaŻarty): https://bit.ly/3nRqu7m
31.05, 19:00: Roślinne rodzinne gotowanie – strategia i planowanie (Kasia Pieczyńska & Kasia Woźnicka – Fundacja Szkoła na Widelcu): https://bit.ly/2Sv7j7T

DLA KOGO?

 dla Ciebie – jeśli chcesz podjąć wyzwanie i spróbować jeść roślinnie(j) przez następny miesiąc;
dla Twoich pacjentów – ROŚLINNE WYZWANIE NA RECEPTĘ! Daj znać swoim pacjentom, że mogą dołączyć do Roślinnego Newslettera i towarzyszących wyzwaniu wydarzeń. Opiekę merytoryczną nad całą akcją sprawują specjaliści z Polskiego Towarzystwa Medycyny Stylu Życia.

DLACZEGO?

 prawidłowo skomponowana dieta roślinna, która opiera się na nieprzetworzonych i niskoprzetworzonych produktach, takich jak: rośliny strączkowe, warzywa, owoce, produkty pełnoziarniste, orzechy i nasiona znacząco obniża ryzyko wielu chorób, np. choroby niedokrwiennej serca, cukrzycy, nadciśnienia tętniczego, nowotworów, otyłości;
zdrowa dieta roślinna minimalizuje (lub znacząco ogranicza) spożycie produktów niekorzystnych dla zdrowia, m.in. uznanego za kancerogenne przetworzonego mięsa, mięsa czerwonego, tłustego nabiału;
dieta roślinna sprzyja także dobrej kondycji naszej planety, znacząco przyczyniając się do redukcji emisji gazów cieplarnianych, a zdrowa planeta = zdrowszy człowiek!

O poszczególnych jednostkach chorobowych i roli diety roślinnej w ich prewencji będzie można przeczytać w kolejnych odcinkach Newslettera, dlatego dołącz do wydarzenia już teraz, klikając: https://roslinnewyzwaniedlazdrowia.pl

Dyskusja Facebook

Powiązane wiadomości

Skip to content